Hej! Tyvärr har vi problem med soprören och nu även problem med råttor p.g.a. de soppåsar som ställs utanför rören.

Vi återkommer med mer information.


Upptäck mer från Brf Engelsmannen 4

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.